4050101405 |
Coordinadors/es del Pla Català Esport a l'Escola |
2018-2019 |
Grup de treball. Primària-Secundària |
|
|
|
15/11/2018 - 23/5/2019 (30 hores) de 17:00h a 19:00h |
|
INS Banús |
|
c. Sant Casimir, 16 (Cerdanyola del Vallès)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Vallès Occidental V
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
12/09/2018 - 26/09/2018 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
La formació s'adreça a coordinadors/es de Primària i Secundària del Pla Català Esport a l'Escola.
|
| |
Objectius |
- Reflexionar sobre la pràctica esportiva de l'alumnat i cercar estratègies per millorar-ne el desenvolupament.
- Dissenyar activitats per a l'aplicació al PCEE a partir de les bones pràctiques existents.
- Optimitzar recursos materials i humans.
- Crear xarxa de centres del PCEE.
|
| |
Continguts |
- Disseny d'activitats per al bon desenvolupament de l'activitat esportiva.
- Estratègies d'actuació per a la coordinació PCEE i PCEE-PEE.
- Estratègies de seguiment de l'Associació esportiva escolar.
|
| |
Avaluació |
Satisfacció de les persones assistents en relació amb el disseny i el desenvolupament de l'activitat formativa.
Aprofitament i transferència immediata d'aspectes relacionats amb els continguts de l'activitat formativa.
Definició de línies de treball a seguir per consolidar l'aplicació de la formació rebuda a la pràctica docent.
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència d'un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
Valoració positiva dels materials i/o evidències justificades del treball realitzat.
|
| |
Persones destinatàries |
La formació s'adreça a coordinadors/es de Primària i Secundària del Pla Català Esport a l'Escola.
|
| |
E-mail |
crp-cerdanyola@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dijous |
15/11/2018 |
1700 |
1900 |
Sessió 2 |
dimarts |
27/11/2018 |
- |
- |
Sessió 3 |
dijous |
17/01/2019 |
- |
- |
Sessió 4 |
dijous |
14/02/2019 |
- |
- |
Sessió 5 |
dijous |
07/03/2019 |
- |
- |
Sessió 6 |
dijous |
25/04/2019 |
- |
- |
Sessió 7 |
dijous |
23/05/2019 |
1700 |
1900 |
|
| |